povezane vijesti
Nakon četiri tjedna, 21. listopada je završila crowdfunding kampanja „Zajednica u centru – da imam gdje… živjeti“ koju su provodile Udruga IKS i Agencija lokalne demokracije Sisak, uz podršku Mreže mladih Hrvatske i Operacije grad. Kroz kampanju su se prikupljala sredstva za opremanje dva nova društveno-kulturna centra u Petrinji i Sisku.
Cilj kampanje je bio prikupiti 11.400 eura za opremanje društveno-kulturnih centara kako bi se u njima mogle organizirati aktivnosti za građane u Petrinji, Sisku i cijeloj Sisačko-moslavačkoj županiji. Kampanju je donacijama velikodušno podržalo 138 osoba i organizacija iz Hrvatske i izvan nje te je tako prikupljeno 58% ciljanog iznosa, tj. 6.665,00 eura, dok su mnogi građani podržali naš cilj dijeljenjem informacije na društvenim medijima. Iako nije osiguran ciljani iznos kampanje, dosad prikupljeni iznos je dovoljan za započeti s radom društveno-kulturnih centara i nekih njihovih aktivnosti te će se koristiti za kupovinu razglasa i ozvučenja, video opreme i rasvjete koji će služiti za provedbu sadržaja u Sisku, Petrinji i okolnim mjestima.
Kampanja “Zajednica u centru – da imam gdje…živjeti” je završila, ali pravi posao tek počinje. U gradovima koji su teško oštećeni potresom, ne samo materijalno već su i narušena duha, društveno-kulturni centri bit će središta novog društvenog života, mjesto gdje se građani mogu okupljati i aktivno sudjelovati u stvaranju sadržaja za svoje zajednice. Udruga IKS i ALD Sisak sad kreću u uspostavljanje centara i početak njihovih aktivnosti, uz podršku partnera u kampanji, lokalnih zajednica i velikog broja organizacija i individua diljem zemlje, ali i izvan nje. Kraj kampanje nije i kraj priče o društveno-kulturnim centrima, a niti o revitalizaciji zajednica u Petrinji i Sisku, već tek njihov početak. „A taj početak je mnogo lakši uz velikodušnu podršku svih koji su na bilo koji način podržali ovu kampanju! Hvala svima koji su “živjeli” ovu kampanju s nama, vrijednom timu kampanje, partnerima u zajednici, svim pojedincima koji su na neki način pridonijeli. Hvala svim medijima koji su popratili kampanju. Hvala i svima koji ste se javljali s različitim idejama kako poboljšati i učiniti našu kampanju vidljivijom.“, poručili su organizatori.