Kako se uspješno predstaviti bez stresa?

ibb

261020211635245618.jpeg

Poduzetnički inkubator PISAK organizira radionicu „Kako se uspješno predstaviti bez stresa?”.

Znate li kako uspješno predstaviti sebe te svoje proizvode i usluge? Kako pridobiti klijenta da se odluči baš za vas? Predstavljanje treba biti kao ženska suknja – dovoljno dugačka da pokrije najvažnije, a ipak dovoljno kratka da bude zanimljiva.

Neki proizvod, usluga ili zamisao izvrsna je onoliko koliko je izvrstan/izvrsna onaj/ona koja je predstavlja. Izvrsno pripremljen materijal, pravilan izbor jezika i bogat rječnik, poznavanje retorike i govora tijela mogu biti od odlučujućeg značenja u uvjeravanju stranaka ili suradnika.

No, što kada nam je predstavljanje noćna mora i čini nam veliki stres?

Tada je dobro imati as u rukavu u smislu korisnih i trajnih tehnika za postizanje otpornosti na stres koje će promijeniti naš način razmišljanja o problemima i naučiti nas kako se na njih odazvati.

Edukacija je namijenjena svima koji žele naučiti kako na najefikasniji način prezentirati sebe, svoje proizvode i usluge, oduševiti i uvjeriti svoje klijente te onima koji se u svom radu susreću sa stresom, problemima i razmišljanjima koja umanjuju radnu učinkovitost.

Seminar se održava 26. travnja od 10 do 14 sati u prostorijama PISAK-a, Capraška 12.

Kotizacija: 250,00 kn, za stanare PISAK-a 150,00 kn
Kotizacija uključuje: sudjelovanje na radionici, pisane materijale, potvrdu o pohađanju radionice, kava/sok/pekarske delicije.

Uplate na račun Applied Ceramics d.o.o., Capraška ulica 10, Sisak, IBAN HR9223600001101877683, OIB: 6872694543

Broj mjesta na radionici je ograničen, a predavanje će održati Tatjana Salaj, vlasnica tvrtke ”Vrata percepcije” , iskusni i certificirani trener s iskustvom u prodaji i menadžmentu. S više od deset godina rada u profesionalnoj trening i coaching industriji, pomaže klijentima da izgrade svoje poslovanje, postave standarde i educiraju svoj najvrjedniji adut : ljude.

Sadržaj seminara:

– Stvaranje izvrsnog prvog dojma – karizma u poslu
– Poslovni bonton – strukturirani hod po pisti
– Kako pobuditi zanimanje publike
– Značaj verbalne i neverbalne komunikacije
– Značajka-prednost-korist način prezentacije
– Izbjegavanja katastrofalnog razmišljanja – postavljanje u perspektivu: loše, dobro, najvjerojatnije
– Kako biti otporan na stres – “instant” recepti

najčitanije