Evo što doručkovati kako biste bili u top formi

nn

“Doručak se ne smije preskakati i mora biti obilan” – zaključak je magistrice nutricionizma i voditeljicu projekta Healthy Meal, Diane Gluhak Spajić, koja je povodom današnjeg Dana zdravog doručka, pojasnila kako pravilan i zdrav doručak treba izgledati.

“Prvo što bih htjela reći je da doručak ne trebamo preskakati, a upravo to je obrok koji, prema nekim istraživanjima, i djeca i odrasli najčešće preskaču, Također, obzirom da je to početak dana i da se naše tijelo tada budi, doručak ne bio smio biti snack, odnosno nešto što ‘usput gricnemo’, nego kao prvi obrok u danu – obilan. Verzije su razne, pa tako to može biti:

– sir i vrhnje, lanene sjemenke ,kukuruz
– sendvič od integralnog kruha, šuknica, sir i malsac
– raženi kruh, maslac, med, bijela kava
– zobene pahuljice s voćem i mlijekom ili jogurtom

Sve su to primjeri zdravog doručka kojim će vaš organizam dobiti sve što mu treba”, rekla je Gluhak Spajić, dodavši kako teroija o tome da se doručkovati mora svaki dan u isto vrijeme baš i nije točna.

“Neke preporuke stavljaju doručak u neki sat, recimo u 7 ili 8 sati ujutro, no to je sasvim krivo. Ljudi se bude i počinju raditi u različito vrijeme, neki se dignu u 4 sata i rade od 6, neki se probude tek u 10h jer rade neke kasnije popodnevne smjene… Cilj je zapravo pojesti nekakav obrok u roku sat vremena od trenutka kad se probudimo, dakle ne ni prekasno, ali ne ni 15 minuta nakon što smo se probudili”, dodala je Gluhak Spajić.

najčitanije