UOSI SMŽ započela s uvođenjem sustava kvalitete OK2015

imp

261020211635237048.jpeg

Uvodnom radionicom i imenovanjem radne skupine Udruga osoba s invaliditetom Sisačko-moslavačke županije u utorak, 5.veljače 2019. godine i službeno je počela s uvođenjem Sustava upravljanja kvalitetom za organizacije civilnoga društva OK2015, za sada jedinog takvog dostupnog u Hrvatskoj.
Primjena sustava SOKNO pokazala je da organizacije civilnoga društva prepoznaju važnost osiguranja kvalitete te je u skladu s time 2014. godine Udruga SMART, uz potporu ključnih dionika Vladinog ureda za udruge i Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva te radne skupine koju su činili predstavnici različitih organizacija civilnoga društva iz Hrvatske izradio ovaj novi Sustav upravljanja OK2015.

????????????????????????????????????

Uvodnu radionicu Uvođenje OK 2015 i podrška u primjeni sustava upravljanja kvalitetom u organizaciji održala je izvršna direktorica, mentorica i konzultant Slađana Novota iz Udruge za razvoj civilnog društva SMART. Zaposlenici, članovi Upravnog odbora, volonteri i partneri Udruge osoba s invaliditetom Sisačko-moslavačke županije upoznati su sa samim sustavom OK2015 i procesom samoprocjene, educirani su o neophodnim koracima za uspješno uvođenje i provedbu sustava upravljanja kvalitetom OK 2015, te su na primjeru 2 područja kvalitete educirani o načinu i provedbi detaljne samoprocjene.

Na radionici je odmah imenovana i radna skupina unutar Udruge koja će tijekom 2019. godine provoditi samoprocjenu na 4 temeljna područja kvalitete (strategija upravljanja organizacijom, ljudski, financijski i materijalni resursi, komunikacija i odnosi s okruženjem te rezultati od koji svaki ima potpodručja kvalitete što čini ukupno 17 samoprocjena i dodatna 4 u sklopu općih zahtjeva.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

OK2015 kao Sustav upravljanja kvalitetom za organizacije civilnoga društva samoj Udruzi daje doprinos u ispunjavanju zakonskih obaveza, unaprjeđenje planiranja, organiziranost i komunikaciju organizacije, koristan je kao pomoć u izvještavanju donatorima te doprinosi vjerodostojnosti rada. Ciljanim skupinama i korisnicima usluga Udruge uvođenje Standarda kvalitete omogućuje provođenje kvalitetnijih aktivnosti i dobivanje kvalitetnije usluge.

najčitanije