Počinje drugi ciklus natječaja za udruge „Žuta točka“

imp

Žuta Točka Pravi Logo 400x400

U organizaciji Zaklade Žuta točka, a u partnerstvu s Hrvatskom zajednicom županija, Udrugom gradova, Zakladom Konrad Adenauer i Uredom za udruge Vlade Republike Hrvatske ponovno je otvoren natječaj za udruge i zaklade iz cijele Republike Hrvatske koje imaju priliku uključiti se u edukacijski program „Žuta točka“ i osvojiti sredstva za donacijske kampanje.

 

Cilj je natječaja odabrati organizacije civilnog društva koje žele jačati svoje filantropske i fundraising aktivnosti te uspješno upravljati svojim organizacijama.

 

Za prijavu na natječaj organizacije moraju poslati video u trajanju od 90 sekundi u kojem predstavljaju svoju misiju potencijalnim donatorima (građanima i tvrtkama).

 

Moraju biti autentični, originalni, kreativni i kvalitetni te dostupni u obliku poveznice na YouTube ili sličnim servisima za dijeljenje sadržaja. Mogu biti snimani i mobitelom

 

Video bi trebao dati odgovor na neka od sljedećih pitanja:
• Zašto organizacija postoji i po čemu je prepoznatljiva?
• Koji je san organizacije, čemu teži i kako mijenja svijet na bolje?
• Koje su vrijednosti organizacije i kako ih demonstrira kroz svoje aktivnosti, komunikaciju i odnose?

 

Pitanja služe kao putokaz, a u videu nije potrebno doslovno odgovarati na ta pitanja niti će se video ocjenjivati po količini sadržaja, već po kvaliteti poruke i kreativnosti sadržaja.
Stručni žiri će po završetku natječaja odabrati najviše 21 udrugu (s područja svake županije i Grada Zagreba) koje će osvojiti besplatno sudjelovanje na drugom ciklusu edukacije o fundraisingu, koja će se održati tijekom prvom kvartala 2023. godine. Žiri se sastoji od predstavnika Hrvatske zajednice županija, Zaklade Konrad Adenauer, Udruge gradova, Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske i Zaklade Žuta točka.

 

Kriteriji za odabir videa su jasnoća vizije i misije organizacije, kvaliteta komunikacijske poruke, kreativnost i originalnost videa te usmjerenost na ciljanu publiku (donatore – građane i tvrtke) i snaga društvenog utjecaja organizacije u lokalnoj zajednici ili potencijal za isti. Najbolja videa bit će odabrana prema ukupnom broju dobivenih bodova u skladu s navedenim kriterijima.
Nagrađene organizacije bit će objavljene na službenoj internetskoj stranici i FB profilu Hrvatske zajednice županija i Udruge gradova Republike Hrvatske, a pobjednici obaviješteni putem e-maila.

 

Natječaj je otvoren do 23.studenog, a objava dobitnika bit će 9.prosinca ove godine.

 

 

Više o natječaju možete doznati klikom na Žuta točka.

najčitanije