JU Park prirode Lonjsko polje dobitnik nagrade BRAND LEADER 2016 AWARD

imp

261020211635264939.jpeg

Pod pokroviteljstvom Ministarstva trgovine i turizma Republike Srbije u Bogradu se krajem rujna održala 6. Biznis konferencija „Turističko tržište Jugoistočne Evrope – SEET 2016“ na kojem je sudjelovala i prezentirala svoje turističke proizvode Javna ustanova Park prirode Lonjsko polje. Na konferenciji je sudjelovalo preko 450 učesnika, među kojima su bili prisutni visoki predstavnici relevantnih institucija, strukovnih udruženja, kao i turoperatori iz EU, Rusije, Kine, SAD, UAE i Turske. Biznis konferencija „SEET 2016“ imala je za cilj unapređenje konkurentnosti i povećanje prihoda od turizma te jačanje regionalne saradnje i privlačenja turista sa drugih emitivnih tržišta. U plenarnom dijelu konferencije PP Lonjsko polje je, kao izuzetan primjer dobre prakse, predstavio model na koji način razvojem održivog turizma jedno zaštićeno područje može utjecati da lokalno stanovništvo u neposrednom okruženju postiže dugoročnu ekonomsku korist od dolaska turističkih posjetitelja u ovo područje.
Predstavnici Parka također su preko prethodno dogovorenih i organiziranih B2B sastanaka ostvarili niz razgovora s potencijalnim partnerima koji bi organizirano dovodili posjetitelje u PP Lonjsko polje a u tom cilju bio je i postavljen štand s promidžbenim materijalima ovog najvećeg zaštićenog močvarnog područja u podunavskom slivu.
Na kraju konferencije Mass Media International i Stručni kolegijum Konferencije je na temelju standardiziranih kriterija, za pozitivan razvoj, visok stupanj tržišne prepoznatljivosti i doprinos unapređenju i popularizaciji potencijala turističke destinacije, donio odluku da JU Parku prirode Lonjsko polje dodijeli nagradu BRAND LEADER 2016 AWARD.

najčitanije