povezane vijesti
Jedan od najljepših mostova u Hrvatskoj ponovno od sredine ožujka ponovno je otvoren za promet nakon što su završeni radovi sanacije mosta koji su financirani iz Fonda solidarnosti EU.
Županijska uprava za ceste investitor je ovih radova ukupne vrijednosti 990 tisuća eura (990.967,95 eura).
Što se sve radilo pojasnio je Stipo Šapina, ravnatelj ŽUC-a: „Počeli je pripremnim radovima, znači skidanje postojećih dijelova koje smo sanirali. Zatim potpuna sanacija armirano – betonske rasponske konstrukcije, sanacija podgleda rasponske konstrukcije donjeg ustroja, premazivanje betonskih površina, bravarski radovi i antikorozivna zaštita čelika, sanacija sidrenih komora, elektrotehnički radovi i ostali završni radovi te prometna signalizacija.“
Most Martinska Ves preko rijeke Save spaja Desnu i Lijevu Martinsku Ves, a u promet je pušten 2002.godine. Izgrađen je kako bi se zamijenila riječna skela, koja često nije mogla prometovati kada je vodostaj Save bio visok što je otežavalo komunikaciju između naselja.
Martinska Posavina može se pohvaliti svojim visećim mostom, jedinim u Hrvatskoj po kojem može teći cestovni promet i jedan od tek tri viseća mosta u Hrvatskoj (pješački most preko Drave u Osijeku i pješački most preko Drave u blizini Pitomače (Križnica)).
Podsjetimo most ima jednu prometnu traku, koja se uz pomoć prometne signalizacije naizmjence otvara za promet u oba smjera. Uz prometnu traku za motorna vozila nalazi se biciklistička i pješačka staza. Maksimalna nosivost mosta je 12 tona za pojedinačni prijelaz interventnih vozila, a u normalnom prometu maksimalna težina vozila je ograničena na 5 tona.
Ukupna dužina mosta iznosi 178,6 metara, a širok je 4 metra.
Ovo je jedini most preko Save između Zagreba i Siska. Nakon izgradnje most u Martinskoj Vesi je zbog svoje vizualne atraktivnosti postao najveća atrakcija ovog kraja.