Strgana klupa u nekom sisačkom parku? Riješite problem svojim smartphoneom

st

261020211635278080.jpeg

Svi Siščani postali su gradski redari. Potreban im je samo mobitel s kamerom kako bi bili u mogućnosti nadležnima ukazati na neki problem u gradu. Sve to zahvaljujući suradnji Grada Siska i tvrtke Betaware d.o.o., koji su predstavili CityHub, mobilnu aplikaciju koja za cilj ima bržu komunikaciju građana i gradske uprave.

‘Aplikacija služi za ubrzavanje rješavanja komunalni problema, ali i za sinergiju svih ostalih gradskih tvrtki te uključivanje građana u rješavanje problema dvosmjernom komunikacijom’, rekao je Krunoslav Ris iz tvrtke Betaware d.o.o. Aplikacije je, kaže, vrlo jednostavna. Potrebno ju je skinuti s Google Playa ili App Storea, te se ulogirati preko Facebooka, Googlea ili kao anonimni korinik. Aplikacija se koristi na način da se fotografira određeni problem, odabere se tip problema, mobilni telefon automatski uzima geolokacijske podatke te se problem prijavljuje unutar sustava kojeg nadzire Grad. Administratori u slučaju stvarnog problema proslijeđuje prijavu nadležnoj komunalnoj službi ili gradskoj tvrtki.

Dogradonačelnik Marko Krička rekao je kako je CityHub još jedan od alata za otvaranje gradske uprave građanima.

‘Svaki stanovnik može pomagati gradskoj upravi u obavljanju njezinih redovnih poslova. Problemima će se pristupati odgovorno i ozbiljno, nadam se da ćemo imati otvorenu dvosmjernu komunikaciju s građanima na obostrano zadovoljstvo, s ciljem ekspresnog rješavanja problema’, rekao je Krička, dodajući kako je prosjek pisanih problema prema gradu petnaestak dnevno, što je, kaže, s obzirom na stanje stvari, premalo.

‘Građani ili ne znaju kako ili nemaju želju ukazati na određeni problem. Sad to mogu bez nekih posebnih problema, zamora ili birokracije. Vjerujem da ćemo prijave u idućem razdoblju brojati u stotinama’, zaključio je Krička.

najčitanije