Razgovaraonica i kreativna radionica o zaljubljenosti i ljubavi

imp

Gi Moj Grad Sisak Valentinovo (1)

Povodom Dana zaljubljenih, Valentinova, Građanska inicijativa „Moj grad Sisak“ održala je razgovaraonicu i kreativnu radionicu s učenicima Osnovne škole 22. lipnja Sisak – točnije s učenicima 3. a razreda predvođenim učiteljicom Blankom Rončević i učenicima 4. a razreda predvođeni učiteljicom izvrsnom savjetnicom mr. Sanjom Basta.

 

Gi Moj Grad Sisak Valentinovo (4)

Gi Moj Grad Sisak Valentinovo (5)

 

Dr. sc. Daša Poredoš Lavor učenicima je pročitala priču Ljubavne muke jednog Luke autorice Ivanke Borovac, a potom su učenici komentirali sadržaje iz priče i povezivali ih s iskustvima iz svakodnevnog života.

„Bilo je tu mnogih mudrih i vrlo primjerenih promišljanja, što potvrđuje da su učenici motivirani za rad i s razvijenim odgovornim ponašanjima u vršnjacima odnosima. Potom su učenici s volonterkama Jadrankom Demonja i Nedom Žilić od recikliranih materijala izrađivali srca od tekstila. Pokazali su vještine šivanja, pa su tako nastala meka debeljuškasta srca puna ljubavi koja su zadržali za sebe, a moguće će i srca biti darivana dragim simpatijama na samo Valentinovo. Učenici su izradili i srce za ravnateljicu ove škole Azru Rađenović.
Hvala marljivim učenicima i učiteljicama na još jednom lijepom zajedničkom susretu. Ljubav donosi životnu radost, ne pozna godine i čini nas boljim ljudima.“, poručuju iz GIMG Sisak.

 

Gi Moj Grad Sisak Valentinovo (6) Gi Moj Grad Sisak Valentinovo (3)

 

Ova aktivnosti dio je programa SMS – svi mi skupa II koji je dio dvogodišnjih programa usmjerenih smanjenju i prevenciji socijalne isključenosti te socijalnom uključivanju i integraciji socijalno osjetljivih skupina za 2023. i 2024. godinu. Projekt financira s 14000 eura Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike. Partneri na projektu su Knjižnica i čitaonica Kutina i Osnovna škola „Braća Bobetko“ Sisak.

 

Gi Moj Grad Sisak Valentinovo (7) Gi Moj Grad Sisak Valentinovo (2)

 

 

najčitanije