povezane vijesti
Plan urbane mobilnosti Grada Siska ima za cilj da promet u gradu omogući građanima bolju mobilnost, ekonomski razvoj, bolju zaštitu okoliša, ali i bolju prilagodbu prometa najranjivijim skupinama u prometu.
U sklopu tog plana rekoliko raskrižja je zbog sigurnosti i protočnosti riješeno kružnim tokovima, a od postojećih raskrižja u prometnoj mreži Grad Siska posebno su naglašeni problemi na dva raskrižja pa se tako za raskrižje Fistrovićeve i Tesline ulice predlaže, među ostalim, uvođenje odgovarajuće semaforizacije a za raskrižje Petrinjske ulice prema Mošćenici i Novom Pračnu predlaže se rekonstrukcija u mini kružno raskrižje.
Iako je bila želja i na raskrižju Tesline i Fistrovićeve napraviti kružni tok, ipak će se napominje gradonačelnica Kristina Ikić Baniček postaviti semafori. „Želja nam je bila napraviti još jedan, na križanju Fistrovićeve i Tesline, budući da je tijekom vremena nešto što je bilo kao periferna peta ulica, mi to Siščani zovemo zaobilaznica, zapravo postala vrlo frekventna i prometna. Međutim ni HŽ ni Hrvatske ceste nisu pokazali volju za sufinanciranjem pa ćemo najvjerojatnije mi sami infinancirati semaforizaciju tog raskrižja i nećemo ići na kružni tok.“ – rekla je gradonačelnica.
Stručnajci predlažu da se raskrižje u Novom Praćnu rekonstruira u mini kružno raskrižje kako bi se smanjile prilazne brzine i znatno povećala preglednost. Izmjestila bi se i postojeća autobusna postaja te biciklističko pješački prijelazi.