Radionica vođenja kampanje na društvenim mrežama

Radionice

Za sve one željne novog znanja i vještina, Star Film Fest Kino Klub Sisak u suradnji sa voditeljima projekta Otvorena medijska grupacija i partnerom Judita organizirali su radionicu vođenja Kampanja na društvenim mrežama. Radionica će se održati u subotu, 2. rujna i u nedjelju, 3. rujna od 9 do 15 sati u prostorijama Centra kreativne industrije Sisak (Ul. Stjepana i Antuna Radića 20).

Radionice će voditi Gabrijela Brigljević, marketinška stručnjakinja za društvene mreže, a sudionici/e će tijekom ova dva dana steći nova znanja o vođenju društvenih mreža i njihovim aktivnostima. Teme koje će biti pokrivene radionicom su:

1. Analiza sadržaja web stranice – kako procijeniti kvalitetu sadržaja na web stranici (nudi li stranica odgovore na glavna pitanja korisnika, usmjerava li na željene radnje i dr.) te utvrditi smjernice za poboljšanje

2. Analiza profila na društvenim mrežama
 – kako napraviti analizu trenutne pozicije na društvenim mrežama kroz analitičke alate (broj i karakteristike trenutnih pratitelja i sl.) te utvrditi smjernice za poboljšanje

3. Analiza sadržaja marketinških materijala – kako uskladiti komunikaciju osnovne poruke organizacije na web stranici i digitalnim kanalima sa sadržajem na svim marketinškim materijalima

4. Uvod u digitalni marketing – upoznavanje s vokabularom i osnovnim elementima digitalnog marketinga (definiranje digitalnih ciljeva, planiranje kampanja, metrika i analiza podataka, i dr.)

5. Uvod u storytelling – upoznavanje s osnovnim principima dobrog storytellinga: kako ispričati priču koja približava osnovnu poruku organizacije ciljnim skupinama i potiče ih na željeno djelovanje

6. Copywriting tehnike – uvod u osnovne tehnike copywritinga za različite primjene (pisanje tekstova za digitalni sadržaj, oglase, reklamne materijale i dr.)

7. Upravljanje društvenim mrežama – upoznavanje s pojedinostima različitih društvenih mreža (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok, Snapchat) te savjeti za optimizaciju sadržaja za svaku pojedinačnu platformu; izrada plana objava za društvene mreže; oglašavanje i praćenje analitika

8. Korištenje alata za jednostavni grafički dizajn – upoznavanje s alatom “Canva” i njegovim korisnim značajkama za vizualni identitet i izradu vizuala za različite primjene Svi polaznici trebaju sudjelovati u svim segmentima radionice, jer će se znanja, vještine ali i plan akcije graditi na temelju iskustava u prethodnim dijelovima radionice.

Prijaviti se možete tako da ispunite online obrazac, a prijave traju do 30. kolovoza 2022. godine. Prijavljujete se za cijeli ciklus, a broj mjesta je ograničen na 25 osoba. Za sve informacije o projektu i radionicama pratite web stranicu SFF-a ili putem društvenih mreža Facebook i Instagrama.

najčitanije