povezane vijesti
Gdje su nestali poštari? Pitali su nas naši sugrađani koji su nas zvali žaleći se na rad sisačke Pošte.
Kažu „pošta im ne stiže na vrijeme“, „dobijem račun, a rok za plaćanje je prošao pa moram platiti zatezne kamate“, „paketi se ne dostavljaju nego se samo ubacuje papirić u sandučič“, „poštara nema po tjedan ili čak i dva“.
Ponukani upitima naših sugrađana, odgovor na njihova pitanja smo potražili od Hrvatske pošte.
Prema njim, problema nema. Evo što su nam odgovorili.
„Provjerili smo situaciju s kolegama iz Siska koji su nam potvrdili da se dostava paketa odvija šest dana u tjednu, a obične i preporučene pošiljke dostavljaju se minimalno dva puta tjedno na svim adresama. Uz navedeno, naši dostavljači tiskovina dostavljaju tisak svih sedam dana u tjednu. Na području Siska nema poremećaja u dostavi, a sve pošiljke dostavljaju se u propisanim rokovima. Korisnici su vjerojatno primijetili da poštari za opću dostavu dolaze na njihove adrese prema drukčijem rasporedu što je rezultat reorganizacije dostave započete u svibnju, a kojom je obuhvaćena cijela Hrvatska. Reorganizacijom su spojena dva kanala dostave (tzv. opća i paketna ekspres dostava), u jedan kanal, a glavni cilj je, uz povećanje produktivnosti i profitabilnosti, dodatno podići kvalitetu.
Korisnici mogu očekivati još veću kvalitetu dostave unutar propisanih rokova, a to vrijedi i za pakete i za pismovne pošiljke. Pošiljke će se i dalje uručivati u propisanim rokovima.“, stoji u odgovoru Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte.