
povezane vijesti
Maša Rađenović dobitnica je Nagrade za novinarski rad koji promiče vrijednosti obrazovanja.
Nagrada je to koju dodjeljuje Udruga Pragma uz partnerstvo s Hrvatskim školskim sportskim savezom i Društvom za komunikacijsku i medijsku kulturu. Osim Maše, Godišnju nagradu za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja dobili su i novinari Sanja Bubalo i Josip Balić.
Posebnost ove Nagrade je što se temelji na glasovima učenika, nastavnika, stručnih suradnika i roditelja koji biraju najbolje novinarske radove prijavljene na natječaj.
Ovogodišnja Nagrada je bila usmjerena promociji sporta kao izvannastavne i izvanškolske aktivnosti koja doprinosi pozitivnim obrazovnim ishodima, povećanoj socijalnoj uključenosti djece i mladih, prevenciji neprihvatljivog ponašanja, razvoju socijalnih i emocionalnih vještina te općeljudskih vrijednosti kod djece i mladih.
Prema mišljenju obrazovnih ustanova, pobjednica u kategoriji „radijski prilog“ je Maša Rađenović s Radio Siska, za rad „Školska frekvencija: Tragom razvoja, aktivnosti i natjecanja u školskim dvoranama“.
U kategoriji TV/tiskani/online prilog nagradu su podijelili Sanja Bubalo s portala Dječja posla, za rad „Djeca s teškoćama kroz sport žive ispunjen život pun mogućnosti“, i Josip Balić sa Sportske televizije, za rad „Taekwondo klub Monter“.
„Posebno je zadovoljstvo bilo uručiti nagradu Maši Rađenović, čiji je rad bio emisija o županijskom natjecanju školskih sportskih društava u futsalu Sisačko-moslavačke županije.“, rekao je Ivan Dujić, glavni tajnik Hrvatskog školskog sportskog saveza.
Podsjetimo, Udruga Pragma pokrenula je projekt dodjele Nagrade 2012. godine s ciljem podizanja medijske kulture i medijskog opismenjavanja djece i mladih te jačanja demokratskog građanstva. Dodatni cilj je davanje podrške i promoviranje rada novinara koji promiču vrijednost obrazovanja i koji svojim izvještavanjem doprinose kvalitetnijoj informiranosti o obrazovanju.
Projekt doprinosi većoj vidljivosti odgojno – obrazovnih programa u Hrvatskoj te stvaranju osjećaja zajedništva različitih dionika u zajednici. Učenici razvijaju kritičko mišljenje i medijsku pismenost, vježbaju sudjelovanje u demokratskom procesu, dobivaju osjećaj da se njihovo mišljenje uvažava, usvajaju nova znanja i vještine te usvajaju vrijednosti obrazovanja kroz aktivno sudjelovanje, osobni angažman.
Novinarske radove možete poslušati OVDJE
Fotografije: Katarina Blažina Mukavec/DKMK