U manje od godine dana hrvatski lanac talijanskih korijena uspio je zauzeti važno mjesto na domaćem tržištu. Popularni trgovački lanac osnovan je 1993. godine u Italiji kao odgovor na rastuću potrebu za uštedama potrošača. Nakon gotovo 1200 trgovina i 10 milijuna zadovoljnih kupaca diljem Italije i Slovenije, Eurospin u strategiju širenja poslovanja kao novo tržište dodaje Hrvatsku koja 2020. godine i službeno postaje novim odredištem za Pametnu kupnju.
Eurospin je prošloga kolovoza svoja vrata hrvatskim kupcima po prvi put otvorio u Zadru, nakon čega uspješno nastavlja širiti mrežu trgovina u još devet hrvatskih gradova: Požegi, Samoboru, Velikoj Gorici, Zagrebu, Križevcima i Poreču, Vrbovcu, Bjelovaru, a sada i Sisku.
Globalna kriza nije poremetila velike planove za ulazak na naše tržište. Naprotiv, u manje od godine dana poslovanja u Hrvatskoj, Eurospin zasad bilježi samo pozitivne rezultate.
Uspješan model Pametne kupnje
Ono po čemu se Eurospin razlikuje od ostalih diskontnih lanaca u Hrvatskoj upravo je Pametna kupnja. Prema ovome modelu kupac plaća isključivo kvalitetu proizvoda po vrlo povoljnijim cijenama, čime se ostvaruju uštede za cijelu obitelj, što potvrđuje i njihov slogan Puna kolica i novčanik. Asortiman od oko 2500 prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, uglavnom Eurospin robnih marki, u potpunosti je prilagođen potrebama hrvatskih kupaca. Vlastiti brendovi poput Amo Essere bio, bez laktoze i bez glutena, mliječni proizvodi Land, zdravi i gotovi obroci na biljnoj bazi Fior di Natura, aromatične kave Don Jerez ili kvalitetne talijanske tjestenine Tre Mulini, već su pronašli svoj put do hrvatskih kupaca.
Domaće i povoljno
Svjesni važnosti domaćih proizvoda na pojedinom tržištu, Eurospin posebnu pažnju pridaje i suradnji s lokalnim dobavljačima. Na policama svih Eurospin trgovina u Hrvatskoj tako se mogu pronaći domaći proizvodi iznimne kvalitete po pristupačnim cijenama, posebno na odjelima Mesnice, Delikatese, Pekarnice te Voća i povrća gdje se asortiman svakodnevno dopunjava svježim hrvatskim proizvodima.
Osvajanje hrvatskog tržišta i u 2021. godini
Nakon otvorenja 10. trgovine, Eurospin planira daljnje širenje hrvatskim tržištem. Ambiciozni planovi za ovu godinu uključuju nova otvorenja trgovina, kao i radnih mjesta diljem zemlje.
Više informacija o novostima i ponudi pronađite na Eurospinovim društvenim mrežama Facebooku i Instagramu te službenoj web stranici Eurospin Hrvatska.