Eurospin stigao u Sisak

imp

U manje od godine dana hrvatski lanac talijanskih korijena uspio je zauzeti važno mjesto na domaćem tržištu. Popularni trgovački lanac osnovan je 1993. godine u Italiji kao odgovor na rastuću potrebu za uštedama potrošača. Nakon gotovo 1200 trgovina i 10 milijuna zadovoljnih kupaca diljem Italije i Slovenije, Eurospin u strategiju širenja poslovanja kao novo tržište dodaje Hrvatsku koja 2020. godine i službeno postaje novim odredištem za Pametnu kupnju.

Eurospin je prošloga kolovoza svoja vrata hrvatskim kupcima po prvi put otvorio u Zadru, nakon čega uspješno nastavlja širiti mrežu trgovina u još devet hrvatskih gradova: Požegi, Samoboru, Velikoj Gorici, Zagrebu, Križevcima i Poreču, Vrbovcu, Bjelovaru, a sada i Sisku.

Globalna kriza nije poremetila velike planove za ulazak na naše tržište. Naprotiv, u manje od godine dana poslovanja u Hrvatskoj, Eurospin zasad bilježi samo pozitivne rezultate.

200708527_354998209377191_7859482959197952816_n

Uspješan model Pametne kupnje

Ono po čemu se Eurospin razlikuje od ostalih diskontnih lanaca u Hrvatskoj upravo je Pametna kupnja. Prema ovome modelu kupac plaća isključivo kvalitetu proizvoda po vrlo povoljnijim cijenama, čime se ostvaruju uštede za cijelu obitelj, što potvrđuje i njihov slogan Puna kolica i novčanik. Asortiman od oko 2500 prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, uglavnom Eurospin robnih marki, u potpunosti je prilagođen potrebama hrvatskih kupaca. Vlastiti brendovi poput Amo Essere bio, bez laktoze i bez glutena, mliječni proizvodi Land, zdravi i gotovi obroci na biljnoj bazi Fior di Natura, aromatične kave Don Jerez ili kvalitetne talijanske tjestenine Tre Mulini, već su pronašli svoj put do hrvatskih kupaca.
201624102_483914202871609_4902735215057551406_n
Domaće i povoljno

Svjesni važnosti domaćih proizvoda na pojedinom tržištu, Eurospin posebnu pažnju pridaje i suradnji s lokalnim dobavljačima. Na policama svih Eurospin trgovina u Hrvatskoj tako se mogu pronaći domaći proizvodi iznimne kvalitete po pristupačnim cijenama, posebno na odjelima Mesnice, Delikatese, Pekarnice te Voća i povrća gdje se asortiman svakodnevno dopunjava svježim hrvatskim proizvodima.

Osvajanje hrvatskog tržišta i u 2021. godini

Nakon otvorenja 10. trgovine, Eurospin planira daljnje širenje hrvatskim tržištem. Ambiciozni planovi za ovu godinu uključuju nova otvorenja trgovina, kao i radnih mjesta diljem zemlje.

Više informacija o novostima i ponudi pronađite na Eurospinovim društvenim mrežama Facebooku i Instagramu te službenoj web stranici Eurospin Hrvatska.

201387348_828389224459667_5759824617108509322_n 200927751_1421692034896166_1398386306572606359_n 200776685_877919059467778_1696348235175007907_n 201405045_488420705582838_1911907298920564802_n 201537019_271268578082309_1365344615771441960_n 202582762_330006212062687_1514884447273226288_n 200917998_335323841313780_4581294980324858374_n 201624102_483914202871609_4902735215057551406_n

najčitanije