povezane vijesti
Kako bi olakšali komunikaciju stanovnicima potresom pogođenih područja korisnicima fiksnih usluga koje trenutno ne mogu koristiti zbog oštećenja svojih domova A1 Hrvatska daje 120 GB dodatnog besplatnog internet prometa na njihovim A1 mobilnim linijama, a na Tomato linijama besplatnu opciju 5000 min/SMS. Također, svi poslovni mobilni korisnici pogođenih područja dobit će 150 GB besplatnog podatkovnog prometa u siječnju.
A1 Hrvatska i svi A1 zaposlenici duboko se suosjećaju sa stanovnicima potresom pogođenih područja. S našim smo korisnicima u stalnom kontaktu i A1 Služba za korisnike na broju telefona 0800 091 091 otvorena je za sve upite i zahtjeve korisnika. Također, fiksni korisnici koji ne mogu koristiti A1 usluge zbog oštećenja doma mogu je ili staviti u funkciju privremenog mirovanja (sleeping line) bez naknade tijekom razdoblja nekorištenja ili zatražiti isključenje fiksnih usluga bez naknade i bez potrebe za vraćanjem opreme ili aktivirati zamjenske fiksne usluge poput Flatboxa. Kako bi ih rasteretili razmišljanja o troškovima komunikacijskih usluga koje trenutno ne mogu koristiti direktno ćemo ih kontaktirati kako bi bili sigurni da imaju sve potrebne informacije te pružili dodatnu odgovarajuću komunikacijsku uslugu. Dodatno, Služba A1 poslovne prodaje kontaktira aktivno poslovne korisnike kako bi im pružili odgovarajuću komunikacijsku uslugu sukladno potrebama koje imaju.
U ovoj teškoj godini za sve stanovnike Hrvatske, obilježenoj COVID-19 pandemijom, zagrebačkim i posljednjim razornim potresom na širem području Siska, Petrinje i Gline, misija A1 Hrvatske je aktivna pomoć zajednici te smo se stavili na raspolaganje Vladi Republike Hrvatske za dodatnu pomoć.
Osim donacije od 2 milijuna kuna za sanaciju posljedica potresa u gradovima Petrinji, Sisku i Glini te drugim gradovima i općinama koje su pogodili razorni potresi, A1 Hrvatska je osigurala dodatnu komunikacijsku opremu za OB Sisak te za radio postaje Petrinja i Sisak kako bi omogućili nesmetan rad i pravovremeno informiranje lokalnog stanovništva, kojima je lokalni radio prvi izvor informiranja o situaciji na terenu. Također, za djelatnike Hrvatskog Crvenog križa na terenu donirali smo 10 linija s besplatnim podatkovnim i govornim prometom. Osigurali smo i besplatne minute razgovora za stručnjake koji pružaju pomoć u Mreži za psihološku pomoć Hrvatske psihološke komore, jer u ovim trenucima, osim materijalne, psihološka pomoć izuzetno je važna za sve građane Republike Hrvatske. A1 zaposlenici prikupljaju osnovne higijenske potrepštine, hranu i vodu, deke, jastuke, lampe, baterije i ostale nužno potrebne stvari koje dostavljaju na pogođeno područje.
Iako su svi mrežni sustavi zbog velikog broja istovremenih poziva nakon potresa bili iznimno opterećeni, A1 mreže ostale su stabilne i funkcionalne. A1 tehničari i stručnjaci izašli su na teren odmah nakon potresa te omogućili kontinuitet telekomunikacijskih usluga i potrebne kapacitete na pogođenom području kako bi građanima bile dostupne hitne službe i kako bi se mogli javiti svojim bližnjima.