Policija je zaprimila prijavu 45-godišnje žene iz Kutine da je putem internetske stranice od nepoznate žene naručila mobilni uređaj za kojeg je platila putem internet bankarstva. Kad je podigla paket u njemu nije bio mobitel koji je naručila, već mobitel druge marke, a osoba od koje ga je naručila više se nije javljala, zbog čega smatra da je prevarena te je slučaj prijavila policiji.
Iz policije upozoravaju građane da povećaju oprez prilikom internetske kupovine. Budući da se na pojedinim internetskim stranicama objavljuju razni oglasi čiji je cilj prijevara kupaca, građani se upozoravaju da budu oprezniji i ne nasjedaju na povoljne i primamljive oglase, posebno ukoliko kupuju skuplje stvari od osobe koja ne živi u njihovoj blizini i ne ostavlja mogućnost osobnog preuzimanja i pregleda kupljene robe.
Upozorenje da bi se moglo raditi o prijevari često je i nesrazmjerna cijena nekog predmeta u odnosu na onu tržišnu. Građani takve slučajeve mogu prijaviti policiji koja će poduzeti mjere da se počinitelj otkrije i ovisno o nastaloj šteti pokrenuti odgovarajući postupak, no ukoliko je šteta manja od 2000 kuna kazneni je progon protiv otkrivenog počinitelja prepušten oštećenom.
O prijevari svakako treba obavijestiti i vlasnika, odnosno administratora internetskih stranica, koji radi zaštite drugih kupaca takvom prodavatelju može onemogućiti daljnje oglašavanje.