Modernizirana kampanja „Manje oružja, manje tragedija“

mradenovic

251020211635202505.jpeg

Povodom Međunarodnog dana ljudskih prava koji se diljem svijeta obilježava 10. prosinca, pod motom „Imati pravo na život“ MUP je modernizirao kampanju „Manje oružja, manje tragedija“.
Modernizirana kampanja kroz nove vizuale i promotivne materijale započela je s provedbom upravo u Sisačko-moslavačkoj županiji, a svakog petka će se proaktivnim programom kampanje senzibilizirati javnost da ljudi dragovoljno predaju oružje i streljivo koje posjeduju i predaju ga bez sankcija.
Od početka provedbe kampanje, 1.rujna 2007.godine do 30.studenog 2020.godine u RH građani su dragovoljno predali 5493 kg eksploziva, 5 570 778 komada streljiva, 5 354 komada automatskog i 9 183 komada dozvoljenog oružja te 330 465 komada rasprskavajućeg oružja. Ova kampanja je najučinkovitija u prikupljanju oružja u povijesti UN-a. Prepoznata je kao najuspješnija kampanja u regiji, čijim se konceptom koriste zemlje regije, a kao uspješnu priču prikazao ju je 2010. godine glavni administrator UNDP-a u New Yorku.
20201211_103304

PU sisačko-moslavačka u vrhu po prikupljenom oružju

„Policijska uprava sisačko-moslavačka jedna je od uprava koja je u samom vrhu po količini prikupljenog streljiva, oružja i ubojitih sredstava. Građani bez sankcija mogu predati oružje. Potrebno je samo nazvati 192 i policija će preuzeti sve što posjeduju, a garantira im se pritom potpuna anonimnost“, napomenuo je Slavko Jerković, policijski službenik Ureda načelnika za prevenciju te dodaje da su na taj način sve potencijalne opasnosti svedene na najmanju moguću mjeru.

“Zadovoljni smo odazivom ljudi. U listopadu smo ove godine zabilježili velik broj dragovoljne predaje oružja. Uskoro počinje i operativna akcija “Mir i dobro” i tada mnogi ljudi shvate da nema smisla da doma drže automatske puške, bombe ili kilogram eksploziva, posebice ako imaju djecu”, pojašnjava Jerković.
Kampanja “Manje oružja, manje tragedija” sufinancirana je sredstvima Europske unije kroz Fond za unutarnju sigurnost, a u sklopu nove kampanje TBF je izdao i singl „Puške i dinje“.

najčitanije